neděle 15. května 2016

Švédi dobyli Brno, aneb Sabaton v Brně

Ano, řeč je o koncertě odehraném 5.února. I včerejší noviny jsou víc aktuální než tento článek.
"Kašlem na to, koupíme si drožku." Aneb Jak se zabavit v autobuse s G...

V Brně stačí jít z autobusáku rovně, asi dvakrát zabočit, pak zase dva kilometry rovně  a jste na tam.

Před halou se tvořily fronty, ne že by fanoušci metalu tolik prahli po tom si zacvičit. Spíš zapogovat.

Jméno předkapely bylo oznámeno asi týden před spácháním činu. Nechápu proč kolem toho dělali takové cavyky. Když začali Wisdom litovala jsem,  že nemám špunty do uší. Nicméně zmuchlané kousky kapesníku taky postačí. Celou dobu jsem čekala až skončí. Nuda.  Čas jsem si krátila s B. jejich společnou kritikou a přemýšlením nad jejich  jménem, načež  B. usoudila, že to jediné nemají, tudíž si to dali do názvu. Aspoň Sabaton ulehčili práci.

Mají na pódiu tank, nebo ne? Ovšemže měli.
Konečně jsme se dočkali a halou se rozezněly první tóny Ghost Division. Docela mě děsil počet rukou s telefony.  Publikum nakopnuto. Ten moment musel přijít. Hned jak dohráli se halou neslo ještě jedno pivo. Koncert jsem si musela odsedět. Ale výhled byl parádní a moje brýle přežily i bez pancéřování. Dole pařil jeden Nor. Ani se mu nedivím, že jel takovou dálku. Víte jaké to musí být  utrpení koncert Sabaton bez piva?

Gott mitt uns ve švédštině co víc si přát? Víc písniček ve švédštině!

Když Joakim načas odejde, režii přebírají ostatní. Můžete hádat kam šel. Nápověda: Pivo. "Pohádal se" s Thorbjornem.  Já ho nesnáším! Vždycky mi kvůli tomuhle číslu ničí kytaru...
Par: "Super teď nemáme zpěváka! A neumíme zpívat."
Pravidlo číslo 1: nemůžete být ticho ať se stane cokoli. Halou se rozezněli třeba Škorpioni.

S Joakimem na scéně zazněly pecky Midway, Gott mit Uns, Resist and Bite, Carolus Rex...

Fotil Niwyiben
Neumíme sedět v závěru jsme rozjeli menší pogo na balkóně. Ano, i to má své kouzlo. Samozřejmě se to neobešlo bez přídavků aby všichni byli spokojení.

Koncert byl fajn,  nebylo by na škodu vidět je na festivalu a na zvuku bylo znát, že se koncert pořádá v basketbalové hale.










Žádné komentáře:

Okomentovat